10 κανόνες που ακολουθούν οι fit άνθρωποι

Αν θέλετε να ακολουθήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, πρέπει σίγουρα να ξέρετε τα παρακάτω!

Διάσημοι γυμναστές και αστέρες του Χόλιγουντ ακολουθούν πιστά το “δεκάλογο των fit ανθρώπων”. Είναι οι βασικές αρχές για να ξεκινήσετε να φροντίζετε το σώμα και τον οργανισμό σας ενώ περιλαμβάνει χρήσιμα tips που, μάλλον, δεν γνωρίζατε έως σήμερα.

Γυμνάζονται σχεδόν όλες τις μέρες της εβδομάδας αλλά με διαφορετικά είδη άσκησης. Ακόμα κι αν δεν μπορούν να γυμναστούν για πολύ ώρα, φροντίζουν να ξεκλέβουν λίγο χρόνο έστω και για μία 20λεπτη άσκηση 5 – 6 φορές την εβδομάδα κάνοντας κάθε φορά και κάτι διαφορετικό (αερόβια, ασκήσεις ενδυνάμωσης, εδάφους, cardio, όργανα, γιόγκα κτλ).

Σκέφτονται τη διατροφή τους. Όχι, δεν ασχολούνται όλη τη μέρα με τη διατροφή τους, αλλά φροντίζουν το σπίτι τους να είναι πάντα εφοδιασμένο με τις κατάλληλες τροφές, υγιεινά σνακ έτσι ώστε να μην καταφύγουν σε γρήγορες, πρόχειρες και κυρίως ανθυγιεινές λύσεις όταν νιώσουν κάποια λιγούρα. Το ίδιο κάνουν και όταν πρόκειται να λείψουν για πολλές ώρες εκτός σπιτιού.

Επιλέγουν πρωτεΐνες και υδατάνθρακες πλούσιους σε φυτικές ίνες. Τα γεύματα περιλαμβάνουν εκτός από φρούτα και λαχανικά, άπαχη πρωτεΐνη και “καλούς” υδατάνθρακες.

Τρώνε πάντα πρωινό. Μάλιστα, φροντίζουν να έχουν φάει το πρωινό τους μέχρι και 30 λεπτά αφότου ξυπνήσουν.

Τρώνε πριν χρειαστεί να καταναλώσουν θερμίδες. Φροντίζουν να εφοδιάσουν τον οργανισμό τους με μεγάλες δόσεις ενέργειας το πρωί αφού ξέρουν ότι μέσα στην μέρα θα έχουν καταναλωθεί. Έτσι, τα γεύματα τους μικραίνουν όσο πλησιάζει το βράδυ.

Πριν την άσκηση καταναλώνουν υδατάνθρακες και μετά πρωτεΐνες. Πριν ξεκινήσουν τη γυμναστική τους τρώνε μία μικρή ποσότητα υδατανθράκων και 30 λεπτά αφού τελειώσουν επιλέγουν πρωτεΐνες.

Τρώνε σε τακτά χρονικά διαστήματα και έχουν πάντα ένα σνακ. Φροντίζουν να τρώνε κάτι ανά 3 ώρες ενώ έχουν πάντα μαζί τους ένα υγιεινό σνακ ώστε αν πεινάσουν να πεινάσουν να μην μπουν σε πειρασμό να φάνε κάτι πρόχειρο.

Δεν έχουν ποτέ στο σπίτι τους “πειρασμούς”. Η “επαφή” τους με ανθυγιεινά τρόφιμα γίνεται μόνο όταν βγουν έξω. Στο σπίτι τους φροντίζουν να μην έχουν τσιπς, σοκολάτες, αναψυκτικά κτλ ώστε να μην έχουν εύκολη πρόσβαση σε αυτά.

Σκέφτονται τι θα φάνε προτού φτάσουν στο εστιατόριο. Πολλοί από αυτούς “γκουγκλάρουν” το μενού για να ξέρουν τι θα παραγγείλουν και να μην μπαίνουν στον πειρασμό να διαλέξουν κάτι υγιεινό.

Πίνουν λίγο αλκοόλ. Ή καθόλου. Αν θέλουν να πιουν αλκοόλ, αποφεύγουν τα κοκτέιλ και επιλέγουν αυτά που έχουν λίγες θερμίδες.

#καλύτερη ζωή #fitness #συμβουλές υγείας