5 ασκήσεις για να αποκτήσετε μέση – δαχτυλίδι

Ένα σημείο που παίζει καθοριστικό ρόλο για την υγεία μας αλλά συνήθως αμελούμε να γυμνάσουμε.

Το λίπος που συγκεντρώνεται στη μέση μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στο καρδιαγγειακό σύστημα και συνδέεται με την εμφάνιση διαβήτη. Πώς λοιπόν θα προστατέψετε την υγεία σας αλλά και θα απαλλαγείτε από τα ενοχλητικά παχάκια;

Φυσικά με τις παρακάτω ασκήσεις. Δεν θα χρειαστεί να καταφύγετε σε γυμναστήρια ούτε να αγοράσετε εξοπλισμό. Κάντε 30 επαναλήψεις από τη μία πλευρά και έπειτα από την άλλη.

1. Κλωτσιά και περιστροφή

Καθίστε με τα πόδια και τις παλάμες να ακουμπούν στο πάτωμα. Ανασηκώστε τους γοφούς, προτάξτε το αριστερό χέρι ψηλά και το δεξί πόδι πάνω. Περιστρέψτε τον κορμό, τοποθετώντας το αριστερό χέρι και το δεξί γόνατο στο πάτωμα και κάντε την αντίστροφη κίνηση για να επιστρέψετε στην αρχική θέση  

2.Σταυροπόδι και κλωτσιά

Καθίστε ανάσκελα με τα πόδια και τις παλάμες στο πάτωμα. Σηκώστε τους γοφούς και τοποθετήστε τον δεξί αστράγαλο στον αριστερό μηρό. Σηκώστε το αριστερό χέρι σαν να θέλετε να δείξετε τους μυς σας. Σπρώξτε τους γοφούς ελαφρώς προς τα έξω και τεντώστε σε κλωτσιά το δεξί πόδι, ευθεία προς τα πάνω. Επιστροφή στην αρχική θέση και επανάληψη. Αυτή η άσκηση είναι πρόκληση για την ισορροπία σας.

3. Σανίδα και περιστροφή

Ξεκινήστε σε θέση σανίδα και στη συνέχεια σηκώστε τους γοφούς ψηλά. Χαμηλώστε τους γοφούς και στρίψτε τη μέση προς τα αριστερά όσο μπορείτε και βυθίστε τους γοφούς προς το πάτωμα. Περιστρέψτε τους γοφούς πίσω μέχρι το κέντρο και στη συνέχεια πάνω προς τα δεξιά, βυθίζοντας πάλι τους γοφούς.

4. Σανίδα, ανύψωση και περιστροφή

Ξεκινήστε πάλι από τη θέση σανίδα και σηκώστε το πόδι όσο πιο ψηλά μπορείτε με τα δάχτυλα point. Χαμηλώστε το σώμα όσο μπορείτε και περιστρέψτε το σώμα προς τα δεξιά ώστε να ξεκουραστεί το ισχίο σας.

5. Θέση σκύλου και διαγώνια περιστροφή

Ξεκινήστε ακουμπώντας γόνατα, αγκώνες και τις μύτες των ποδιών σας στο πάτωμα. Σηκώστε το δεξί πόδι πάνω και διαγώνια προς τα αριστερά, περιστρέψτε τον κορμό έτσι ώστε μόνο το πρόσωπο να μένει ευθεία. Συνεχίστε εναλλάσσοντας τα δύο πόδια.  

#fitness #ασκηση #υγεία και άσκηση