7 τροφές για δυνατά και λαμπερά μαλλιά

Η διατροφή μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε την τριχόπτωση, τον κίνδυνο της φαλάκρας και να σας χαρίσει υπέροχα μαλλιά.

Ποιες τροφές “τρέφουν” με τον καλύτερο τρόπο τα μαλλιά;

Aκτινίδια

Είναι πλούσια σε βιταμίνες C και Ε, δύο βιταμίνες που είναι πολύ πιο αποτελεσματικές όταν καταναλώνονται μαζί. Η βιταμίνη C βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου, που είναι απαραίτητος για την ανάπτυξη των θυλάκων της τρίχας, ενώ βελτιώνει τη μικροκυκλοφορία στην επιδερμίδα του κεφαλιού. Η βιταμίνη Ε από την άλλη πλευρά, τονώνει την υγεία του τριχωτού και την ελαστικότητα της τρίχας.

Bραζιλιάνικα καρύδια

Είναι πλούσια σε σελήνιο, στοιχείο πολύ σημαντικό για την υγεία της επιδερμίδας του κεφαλιού και την πρόληψη της πυτιρίδας. Τα βραζιλιάνικα καρύδια περιέχουν περισσότερο σελήνιο ανά γραμμάριο, από οποιοδήποτε άλλο τρόφιμο. Το σελήνιο είναι επίσης ένα πολύ ισχυρό αντιοξειδωτικό, που αναστέλλει τη ζημιά που προκαλούν στα μαλλιά μας αντιοξειδωτικοί παράγοντες, όπως η ρύπανση του περιβάλλοντος και ο ήλιος.

Αυγά

Τα ασπράδια των αυγών είναι πλούσια σε θείο, που έχει χαρακτηριστεί ως “το στοιχείο της ομορφιάς”, λόγω της ικανότητάς του να προωθεί την κυκλοφορία του αίματος και να ενεργοποιεί την ανάπτυξη των τριχών.

Γιαούρτι

Περιέχει βιταμίνη Β5 (γνωστή και ως παντοθενικό οξύ) που δυναμώνει και φροντίζει τα μαλλιά. Το παντοθενικό οξύ είναι βασικό συστατικό πολλών προϊόντων περιποίησης μαλλιών. H έλλειψη της συγκεκριμένης βιταμίνης προκαλεί ζημιά στους θυλάκους της τρίχας

.Φακές

Βοηθούν στην ανάπτυξη της τρίχας γιατί είναι πλούσιες σε σίδηρο, ψευδάργυρο, πρωτεΐνη και βιοτίνη. Η πρωτεΐνη ενισχύει τις ρίζες, ενώ έλλειψη βιοτίνης κάνει τα μαλλιά να σπάνε ευκολότερα. Μία κούπα μαγειρεμένες φακές θα σας προσφέρει περίπου το 36% της ποσότητας σιδήρου που έχετε ανάγκη καθημερινά.

Σκουμπρί

Πρόκειται για μια από τις καλύτερες πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και σε αντίθεση με τα υπόλοιπα λιπαρά ψάρια, όπως για παράδειγμα ο τόνος, περιέχει πολύ λίγο υδράργυρο. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα για την υγεία των μαλλιών. Η ανεπάρκειά τους μπορεί να οδηγήσει σε ξηρότητα και θαμπάδα.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι πολύ πλούσια σε βιοτίνη, μία από τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β που αποτελεί πραγματικό “αντίδοτο” στην τριχόπτωση.  

#υγεία και ομορφιά #γυναίκα #συμβουλές