Αποκτήστε δυνατά γόνατα χωρίς πόνους με αυτές τις ασκήσεις

Προστατέψτε και περιποιηθείτε τα πόδια σας τώρα, για να έχετε γερά γόνατα χωρίς πόνους για μια ζωή.

Τέντωμα γάμπας

Τεντώστε τα χέρια σας πάνω στον τοίχο. Τοποθετήστε το δεξί πόδι πίσω από το αριστερό. Με τα χέρια σας να στηρίζονται στον τοίχο, λυγίστε αργά το αριστερό γόνατο προς τα εμπρός, κρατώντας το δεξί γόνατο σε ευθεία, τη δεξιά φτέρνα στο πάτωμα και το αριστερό γόνατο στην ίδια ευθεία με την αριστερή πατούσα. Μείνετε για 30'', αλλάξτε πόδι και επαναλάβετε.

Σετ για τετρακέφαλους

Ξαπλώστε ή καθίστε στο πάτωμα με το δεξί πόδι σε έκταση ευθεία μπροστά σας και ένα ρολό πετσέτας κάτω από το δεξί γόνατο. Πιέστε το γόνατο προς την πετσέτα και σφίξτε τους μηρούς σας. Μείνετε έτσι για 5'' και έπειτα χαλαρώστε. Κάντε 3 σετ των 10 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

Ανύψωση ποδιών

Ξαπλώστε με το δεξί πόδι σε έκταση και το αριστερό λυγισμένο. Σηκώστε το δεξί πόδι στον αέρα μέχρι να έρθουν τα δύο γόνατα σε ευθεία και μετά κατεβάστε το σιγά – σιγά. Κάντε 3 σετ των 10 επαναλήψεων και αλλάξτε πόδι.

Τέντωμα με λάστιχο

Ξαπλώστε σε ευθεία στο πάτωμα και τοποθετήστε ένα λάστιχο ή ζώνη γύρω από τη δεξιά πατούσα σας. Χρησιμοποιώντας το λάστιχο σηκώστε το πόδι μέχρι να αισθανθείτε ένα τέντωμα πίσω από το γόνατο και το μηρό σας (αλλά χωρίς να “κλειδώσει” το γόνατο). Κρατήστε τη θέση αυτή για 30'' και κατεβάστε το. Επαναλάβετε 2 φορές και μετά κάντε τις με το αριστερό.

#fitness #υγεία και άσκηση #πρόλαβέ το