Η απόλυτη playlist για τη γυμναστική σου!

Τι προτείνουν οι ειδικοί να ακούτε ανάλογα με το είδος της γυμναστικής που κάνετε και πώς μπορεί να σας βοηθήσει.

Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως η μουσική επηρεάζει την συναισθηματική μας κατάσταση και ταυτόχρονα μας βοηθά να εναρμονιστούμε με την ταχύτητα των ασκήσεων, να αυξήσουμε τις επιδόσεις μας και να αντεπεξέλθουμε στις απαιτήσεις τις άσκησεις.

Ο δρ. Κώστας Καραγιώργης, καθηγητής στην αθλητική ψυχολογία στο πανεπιστήμιο Brunel του Λονδίνου προτείνει 7 τραγούδια που πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσουμε στην playlist που ακούμε όταν κάνουμε γυμναστική.

Foo Fighters – EverlongΤέμπο: 158 bpm

Ο συνδυασμός υψηλού τέμπο, δυνατής μελωδίας και τη φωνή του τραγουδιστή το καθιστούν ιδανική επιλογή για ασκήσεις ενδυνάμωσης.

R. Kelly - The World’s GreatestΤέμπο: 96 bpm

Αυτό το κομμάτι ενδείκνυται για την προθέρμανση και την αποθεραπεία στο πρόγραμμα άσκησής σας.

We Are Young – FunΤέμπο: 116 bpm

Αυτό το τραγούδι μας βοηθά να κρατήσουμε σταθερό ρυθμό στην άσκηση και να μείνουμε συγκεντρωμένοι. Ταιριάζει ιδιαίτερα σε απαιτητικές αλλά σταθερές ασκήσεις, όπως η σανίδα.

Runnin’ (Lose It All) - Naughty Boy feat. Beyonce’ and Arrow BenjaminΤέμπο:140 bpm

Το λέει και ο τίτλος τους τραγουδιού, απλά τρέξτε. Αν μάλιστα μπορείτε να τρέξετε ανενόχλητοι στη φύση, αυτό το τραγούδι θα σας βοηθήσει να κρατήσετε το σωστό ρυθμό με τον πιο ευχάριστο τρόπο.

One Way or Another – BlondieΤέμπο: 161 bpm

Το καλύτερο “τέχνασμα” για να έχετε την απαιτούμενη ένταση όταν κάνετε ποδήλατο . Ένα ζωηρό κομμάτι σαν και αυτό θα σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε με άνεση την “πεταλιά” στο σωστό χρόνο, χωρίς καν να το καταλάβετε.

Run with the Wolves – ProdigyΤέμπο: 166 bpm

Ιδανικό τραγούδι για τρέξιμο και για ασκήσεις υψηλής έντασης.

PowerKanye West Τέμπο: 77 bpm

Ο αργός του ρυθμός σε συνδυασμό με τους επιθετικούς στίχους το καθιστούν ιδανικό τραγούδι για ασκήσεις με βάρη. 

#fitness #συμβουλές