Καλοκαιρινά σπορ: Πόσες θερμίδες μπορούμε να κάψουμε;

Μπορεί η αφόρητη ζέστη να μας κάνει να μην θέλουμε να αφήσουμε τη δροσιά του κλιματιστικού, η παραλία όμως είναι ό, τι πρέπει για γυμναστούμε με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο!

Προφανώς, δεν είναι ανάγκη να αποφασίσετε στις διακοπές σας να φτιάξετε το σώμα σας. Όμως μπορείτε να αντισταθμίσετε τις έξτρα ποσότητες φαγητού και νερού με λίγη άσκηση στην παραλία ή και μέσα στη θάλασσα.

Η απώλεια θερμίδων εξαρτάται από το βάρος, την ένταση της άσκησης και τον μεταβολισμό μας. Αλλά σε γενικές γραμμές μπορούμε να υπολογίσουμε πόσες θερμίδες θα κάψουμε κάνοντας 1 ώρα τις παρακάτω δραστηριότητες:

Χαλαρό κολύμπι: 800 θερμίδες

Γρήγορο και έντονο κολύμπι: 1.000 θερμίδες

Beach Volley: 1.000 θερμίδες

Γρήγορο τζόκινγκ στην άμμο: 1.000 θερμίδες (αν τα καταφέρετε και στη θάλασσα καίτε ακόμα περισσότερες!)

Ρακέτες: 800 θερμίδες

Φρίσμπι: 300 θερμίδες

Ποδήλατο θαλάσσης: 400 θερμίδες

Θαλάσσιο σκι: 700 θερμίδες

Scuba Diving: 800 θερμίδες

Aqua Aerobic: 400 θερμίδες

Κανό – καγιάκ μέτριας έντασης: 800 θερμίδες και 400 αντίστοιχα

#fitness #άσκηση #καλοκαίρι