Πώς να τρέφεστε ανάλογα με την ομάδα αίματος

Μια τάση στον τρόπο διατροφής που έχει κάνει την εμφάνιση της τον τελευταίο καιρό αλλά φαίνεται να κερδίζει πολλούς υποστηρικτές.

Ξεκίνησε από τον Δρ. Peter J. D’Adamo ο οποίος δημιούργησε έναν οδηγό διατροφής με βάση την ομάδα αίματος του ατόμου. Αν λοιπόν έχετε δοκιμάσει πολλές διαφορετικές δίαιτες και δεν είχατε κανένα σταθερό αποτέλεσμα, ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε κάτι καινούριο!

Ομάδα Α

Σύμφωνα με τον οδηγό του Δρ D’ Adamo, όσοι έχετε ομάδα αίματος Α τα πάτε εξαιρετικά με τη χορτοφαγική διατροφή. Για τους κρεατοφάγους, η μετάβαση σε μια φυτική διατροφή μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Ο Δρ D’ Adamo υποστηρίζει ότι ο τύπος Α πρέπει να τρώει τα φαγητά του σε όσο το δυνατόν πιο φυσική κατάσταση – τα τρόφιμα που είναι αγνά,φρέσκα και βιολογικά. “Δεν μπορώ να τονίσω αρκετά πόσο κρίσιμη είναι αυτή η διατροφική ρύθμιση με το ευαίσθητο ανοσοποιητικό σύστημα του τύπου Α ” προειδοποιεί. Με αυτή τη δίαιτα μπορείτε να τονώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να αποφύγετε τυχόν ανάπτυξη ασθενειών.

Ομάδα Β

Οι άνθρωποι με ομάδα αίματος B έχουν την ικανότητα να ευδοκιμήσουν σε ευμετάβλητες συνθήκες. Τείνουν να είναι εξαιρετικά ευαίσθητοι σε ολίσθηση εκτός ισορροπίας και μπορούν να παράγουν υψηλότερα επίπεδα κορτιζόλης σε στρεσογόνες καταστάσεις. Για τον τύπο Β ο οδηγός προτείνει ότι οι μεγαλύτεροι παράγοντες στην αύξηση του σωματικού βάρους είναι το καλαμπόκι, το σιτάρι,το φαγόπυρο, οι φακές, οι ντομάτες, τα φιστίκια, το σουσάμι και το κοτόπουλο, καθώς τα τρόφιμα αυτά μπορούν να επηρεάσουν τη μεταβολική διαδικασία στον Τύπο Β. Ο Δρ D’ Adamo πιστεύει ότι τα άτομα με αυτόν τον τύπο του αίματος θα πρέπει να αποφεύγουν το κοτόπουλο και να το αντικαταστήσουν με κατσίκι, αρνί, κουνέλι ή κυνήγι. Προτείνει επίσης την προσθήκη στην διατροφή τους των πράσινων λαχανικών και γαλακτοκομικών με χαμηλά λιπαρά.

Ομάδα AB

Σύμφωνα με τον Δρ D’ Adamo, ο τύπος AB έχει λίγα οξέα του στομάχου και τείνει να αποθηκεύει το κρέας ως λίπος. Οι άνθρωποι με ομάδα αίματος ΑΒ θα πρέπει να αποφεύγουν την καφεΐνη και το αλκοόλ, ειδικά όταν είναι σε μια αγχωτική κατάσταση. Ο Δρ D’ Adamo συνιστά τροφές όπως τόφου, θαλασσινά, γαλακτοκομικά και πράσινα λαχανικά για την απώλεια βάρους. Αποφύγετε όλα τα καπνιστά ή παστά καθώς αυτά τα τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν καρκίνο του στομάχου σε άτομα με χαμηλά επίπεδα οξέος στο στομάχι. Τα μικρότερα και πιο συχνά γεύματα μπορούν να εξουδετερώσουν τα πεπτικά προβλήματα στον τύπο αυτό.

Ομάδα Ο

Ο Δρ D’ Adamo εξηγεί ότι οι άνθρωποι με ομάδα αίματος O τείνουν να έχουν υψηλότερο επίπεδο οξέων στο στομάχι και έχουν μια καλά ανεπτυγμένη ικανότητα να αφομοιώσουν τα γεύματα που περιέχουν πρωτεΐνες και λίπος και μπορούν να αφομοιώσουν τα ζωικά προϊόντα πιο αποτελεσματικά. Προτείνει να αποφύγουν τους απλούς υδατάνθρακες, κυρίως από δημητριακά, καθώς μετατρέπονται πιο εύκολα σε λίπη και τριγλυκερίδια. Καλό θα είναι να προτιμούν το άπαχο, βιολογικό κρέας, τα λαχανικά και τα φρούτα, αποφεύγοντας παράλληλα το σιτάρι, τα γαλακτοκομικά, την καφεΐνη και το αλκοόλ.

#υγιεινή διατροφή #δίαιτα-αδυνάτισμα #απώλεια βάρους