Τα 3 μυστικά της Μάργκοτ Ρόμπι για άψογη σιλουέτα

Οι τέλειες καμπύλες και οι σφιχτοί γλουτοί, δεν είναι αποτέλεσμα μόνο καλών γονιδίων.

Η διάσημη ηθοποιός αναγκάστηκε να αλλάξει τις συνήθειές της προκειμένου να πρωταγωνιστήσει σε ταινίες (μεταξύ άλλων και στο “Λύκο της Γουόλ Στριτ”). Η personal trainer της, Άντι Χέκερ, αποκάλυψε πώς κατάφερε να αποκτήσει ένα καλλίγραμμο κορμί.

  • Συνδύασε 3 διαφορετικά είδη γυμναστικής: το πιλάτες, την αερόβια και το μπαλέτο.
  • Η αεροβική περιελάμβανε σχοινάκι, τραμπολίνο και πηδηματάκια μπαλέτου. Μάλιστα, η Μάργκοτ αναφέρει πως αυτός ο συνδυασμός τη βοήθησε να αλλάξει τελείως τη σωματοδομή της.
  • Ειδικά για τους γλουτούς της, επικεντρώθηκε σε ασκήσεις του μπαλέτου. Για να υπάρχει ποικιλία και πιο γρήγορα αποτελέσματα, τις συνδύασε με “καθίσματα” και βάρη. Αυτές οι ασκήσεις της χάρισαν γραμμωμένους γλουτούς και μηρούς.

Φυσικά, για να έχει γρήγορα αποτελέσματα ώστε να προλάβει τα γυρίσματα της ταινίας, φρόντισε να γυμνάζετε 4 με 5 φορές την εβδομάδα από 3 ώρες. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα έχετε ικανοποιητικά αποτελέσματα αν ακολουθήσετε αυτές τις ασκήσεις απλά θα χρειαστείτε μεγαλύτερο διάστημα για να αποκτήσετε το κορμί που επιθυμείτε.

#fitness #σταρ