Τα 6 πιο κοινά δερματικά προβλήματα από τη γυμναστική! Πώς θα τα αντιμετωπίσετε;

Η γυμναστική είναι ένα από τα καλύτερα δώρα που μπορείτε να κάνετε στον οργανισμό, το σώμα και την ψυχολογία σας. Όμως ορισμένες φορές έχει και κάποιες αρνητικές επιπτώσεις στο δέρμα μας. Δείτε πως θα τις αποφύγετε και θα μπορείτε να απολαύσετε ανενόχλητοι τα οφέλη της άσκησης.

Λοίμωξη από βρώμικα όργανα

Όσο καθαρό κι αν είναι το γυμναστήριο, είναι απίθανο να μην υπάρχουν μικρόβια και βακτήρια σε όργανα που χρησιμοποιούνται από τόσους ανθρώπους, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε κάποιο δερματικό πρόβλημα.Τι κάνουμε: Είναι απλό. Προσπαθήστε να καθαρίσετε τα σημεία εκείνα του μηχανήματος που αγγίζετε προτού ξεκινήσετε. Αν αυτό σας ακούγεται υπερβολικό, μπορείτε απλά να καθαρίζετε τακτικά τα χέρια σας και ΠΟΤΕ να μην ακουμπάτε το πρόσωπό σας αν δεν έχετε πλύνει καλά τα χέρια.

Εξανθήματα από τη ζέστη

Ειδικά αν γυμνάζεστε στη φύση, αυτό είναι ένα πολύ πιθανό σενάριο. Η ζέστη και η υγρασία μπορεί να μπλοκάρουν την έκκριση ιδρώτα, έχοντας ως αποτέλεσμα το πρήξιμο του δέρματος και την εμφάνιση εξανθήματος.

Τι κάνουμε: Όταν ξεκινάτε να κάνετε τη γυμναστική σας έξω, φροντίστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να σταματάτε και να κάνετε ένα διάλειμμα σε σκιερό μέρος. Πρέπει να πίνετε αρκετό νερό και να φοράτε βαμβακερά ρούχα. Ακόμα να έχετε μαζί σας μια καθαρή πετσετούλα για να κάνετε κομπρέσες σε σημεία που νιώθετε πως θα εμφανίσουν εξάνθημα.

Υπέρχρωση του δέρματος

Είναι οι μικρές κηλίδες που έχουν πιο σκούρο χρώμα από το υπόλοιπο δέρμα. Οφείλονται στην παραγωγή περισσότερης μελανίνης λόγω της υπερέκθεσης στον ήλιο.

Τι να κάνετε: Ό,τι ακριβώς και στην παραλία, αντηλιακό. Ειδικά στη χώρα μας, πρέπει χειμώνα – καλοκαίρι πριν την άσκηση σε εξωτερικούς χώρους να έχετε απλώσει ένα αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας UVA – UVB και θα είναι ανθεκτικό στο νερό και τον ιδρώτα.

Ακμή σώματος

Οφείλετε συνήθως στα πολύ στενά ρούχα που φοράτε κατά τη διάρκεια της άσκησης. Είναι λογικό να προτιμάμε τα εφαρμοστά ρούχα καθώς μας βοηθούν να εκτελούμε καλύτερα τις ασκήσεις. Όμως, η ζέστη και ο ιδρώτας “εγκλωβίζονται” στο δέρμα και δημιουργούν ακμή.Τι να κάνετε: Αν δεν θέλετε να αποχωριστείτε τα αγαπημένα σας στενά ρούχα, πρέπει να κάνετε ντους αμέσως μετά τη γυμναστική με ένα αφρόλουτρο που περιέχει υπεροξείδιο του βενζολίου. Παράλληλα, φροντίστε να πλένετε τα ρούχα της γυμναστικής σας κάθε φορά. Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να κάνετε ντους κατευθείαν, αλλάξτε τα ρούχα σας και εφαρμόστε στο δέρμα ένα σπρέι ή κρέμα με σαλικυλικό οξύ.

Σύγκαμα

Δημιουργείται λόγω τις τριβής του δέρματος.

Τι να κάνετε: Φορέστε απαλά υφάσματα που αναπνέουν και εφαρμόζουν σωστά και αποφύγετε τα φαρδιά ρούχα ιδίως στις περιοχές που γίνεται η κίνηση του σώματος. Αν έχετε συγκαεί πλύντε την περιοχή με άφθονο χλιαρό ή κρύο νερό, ήπιο σαπούνι και εφαρμόστε μια αντιβιοτική αλοιφή κρατώντας καλυμμένο το σημείο μέχρι να θεραπευτεί. Την επόμενη φορά που θα γυμναστείτε, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε μια αντιμυκητιασική πούδρα που θα απορροφήσει την υπερβολική υγρασία.

Επιδέρμωση άκρου ποδός

Ή πολύ απλά, το πόδι του αθλητή. Πρόκειται για λοίμωξη του ποδιού από μύκητες και εμφανίζεται συνήθως ανάμεσα στα δάχτυλα αλλά μπορεί να εξαπλωθεί στα νύχια και στις κορυφές των δαχτύλων.Τι να κάνετε: Ο καλύτερος τρόπος για να προστατεύσετε τα πόδια σας είναι να φοράτε παπούτσια παντού, ακόμα και όταν αλλάζετε στα αποδυτήρια ή κάνετε ντους. Επίσης, πρέπει να πλένετε τις σαγιονάρες που χρησιμοποιείται στο ντους με ένα απολυμαντικό και να φροντίζεται να τα αντικαθιστάτε τακτικά. Αν δείτε κάτι περίεργο στο πόδια σας, προμηθευτείτε άμεσα μία κρέμα από το φαρμακείο.  

#υγεία και άσκηση #αντιμετώπισέ το #δερματικό