Τι φταίει που δεν βλέπεις αποτελέσματα από τη γυμναστική σου;

Είναι ένα πολύ συχνό ερώτημα που έχει όμως πολύ συγκεκριμένες απαντήσεις.

Είναι συχνό φαινόμενο, να “κολλάει ο οργανισμός σας μετά από ένα διάστημα άσκησης, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τη δίαιτα. Δείτε λοιπόν τι μπορεί να φταίει και πώς θα το αντιμετωπίσετε.

H επιμονή στο ίδιο πρόγραμμα αρκετό καιρόΟι πρώτες αλλαγές στο σώμα από την άσκηση γίνονται συνήθως 2 -3 εβδομάδες μετά το ξεκίνημα της γυμναστικής. Αν όμως έχετε το ίδιο πρόγραμμα για πολύ καιρό, είναι λογικό το σώμα σας να μην “προχωρήσει” σε άλλες αλλαγές. Αυτό σημαίνει πως με το που καταφέρετε να τελειοποιήσετε μία άσκηση, πρέπει να την τροποποιείτε, να κάνετε περισσότερες επαναλήψεις ή να αυξάνετε την ένταση αλλιώς δεν θα έχετε κανένα αποτέλεσμα.

Λανθασμένη εκτέλεση ασκήσεων

Εάν κάνετε λάθος τις ασκήσεις σας όχι απλά δεν θα έχετε αποτελέσματα, αλλά υπάρχει κίνδυνος να τραυματιστείτε. Πρέπει λοιπόν να είστε πολύ προσεκτικοί στην εκτέλεση των ασκήσεων. H σωστή έντασηΗ ένταση είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για να υπάρξουν αποτελέσματα. Ανάλογα με την ηλικία και τη φυσική κατάσταση που έχετε αλλάζει και η ένταση των ασκήσεων. Γι' αυτό είναι σημαντικό να υπάρχει κάποιος ειδικός που να σας παρακολουθεί. Αν θέλετε να κάψετε λίπος ή να χάσετε κιλά χρειάζεστε τελείως διαφορετική ένταση – ίσως και είδος γυμναστικής – απ' ότι αν θέλετε να τονώσετε τους μυς ή να αποκτήσετε γράμμωση. H συχνότητα που γυμνάζεστε

Η τακτική άσκηση είναι απαραίτητη ώστε να υπάρξουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Πρέπει να γυμνάζεστε τουλάχιστον 2 – 3 φορές την εβδομάδα για να υπάρχουν βελτιώσεις. Όσο μεγαλύτερο διάστημα αφήνεται μεταξύ των ημερών που γυμνάζεστε τόσο μειώνετε την απόδοσή σας αλλά και κινδυνεύετε να τραυματιστείτε. Ακατάλληλη γυμναστική Εκτός από τη λανθασμένη εκτέλεση συγκεκριμένων ασκήσεων, συχνά παρατηρείται το φαινόμενο, αν δεν έχει σχεδιαστεί σωστά ένα πρόγραμμα, να μην είναι το ενδεδειγμένο για τους στόχους που έχουμε θέσει. Αυτό μπορεί να αφορά το είδος των ασκήσεων, την ένταση, τη διάρκεια, τη συχνότητα των προπονήσεων, καθώς και τον τρόπο εκτέλεσής τους. Για παράδειγμα, κάποιος που θέλει να βελτιώσει την αντοχή του (αερόβια και μυϊκή) θα πρέπει να κάνει ένα πρόγραμμα συγκεκριμένης διάρκειας, με στόχο τη βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής του κατάστασης αλλά και της μυϊκής του αντοχής, με την εκτέλεση αρκετών επαναλήψεων με μέτρια βάρη.H σημασία της ανάπαυσης

Ο χρόνος ξεκούρασης ανάμεσα στις ασκήσεις είναι εξίσου σημαντικός. Όταν περνάτε από μία άσκηση σε άλλη ή από ένα είδος γυμναστικής σε ένα άλλο, πρέπει να τηρείτε τα διαλείμματα. Το ίδιο ισχύει και για τις μέρες μεταξύ της γυμναστικής σας, δηλαδή καλό θα είναι να μεσολαβούν 1 με 2 μέρες ανάμεσα στις προπονήσεις σας. Ο καλός ύπνος, η σωστή διατροφή και η ξεκούραση των μυών είναι βασικές για να αποκτήσετε το σώμα που ονειρεύεστε.

#fitness #συμβουλές