10 tips μαγειρέματος για να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα

Δεν αρκεί να προσέχετε τι τρώτε! Πρέπει να προσέξετε και τον τρόπο που τα μαγειρεύετε.

Υπάρχουν απλά, έξυπνα tips που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε τις θερμίδες που λαμβάνετε χωρίς να “κόψετε” τρόφιμα από τη δίαιτά σας.

Προσοχή στο βράσιμο των ζυμαρικών

Είναι μία από τις βασικότερες συμβουλές που προτείνουν οι διαιτολόγοι της Ιταλίας. Προτιμήστε να τα τρώτε ελαφρώς σκληρά καθώς όσο περισσότερο τα μαγειρεύετε τόσα περισσότερα μόρια αμύλου διασπώνται. Η διαδικασία αυτή μετατρέπει το ζυμαρικό σε επεξεργασμένο υδατάνθρακα που προκαλεί απότομη των επιπέδων ζαχάρου ενώ ταυτόχρονα “χάνει” τις φυτικές του ίνες.

Μην κόβετε τα λαχανικά σε μικρά κομμάτια

Όσο μικρότερα είναι τα κομμάτια τόσο μεγαλύτερη είναι η επιφάνεια που απορροφά το λάδι και άλλα λιπαρά. Επιπλέον, υπάρχουν λαχανικά όπως το μαρούλι, που όταν κόβονται με το μαχαίρι “χάνουν” πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία.

Προσθέστε μπαχαρικά και βότανα

Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να δώσετε έξτρα γεύση στο φαγητό σας χωρίς να προσθέσετε θερμίδες. Πολλά μπαχαρικά – ιδίως τα πιο πικάντικα και καυτερά – ενεργοποιούν τις καύσεις του οργανισμού.

Κρατήστε τις φλούδες

Ακόμα και στην πατάτα! Αν τις ψήνεται στο φούρνο αφήστε τη φλούδα γιατί θα σας χορτάσει περισσότερο και θα σας προσφέρει πληθώρα φυτικών ινών.

Λαχανικά στο φούρνο μικροκυμάτων

Αν δεν έχετε ατμομάγειρα, μπορείτε να τα φτιάξετε γρήγορα και χωρίς πρόσθετα λάδια στο φούρνο μικροκυμάτων. Μην ξεχνάτε: όσο λιγότερη ώρα μαγειρεύετε τα λαχανικά τόσες περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα συγκρατούν.

Βάλτε το κρέας στη σχάρα

Χρησιμοποιήστε σχάρα με ένα ταψί από κάτω για να ψήσετε το κρέας στο φούρνο. Έτσι δεν θα ψηθεί στα λίπη και θα τα αποβάλλει τελείως. Για να μην σας βγει πολύ σκληρό, μπορείτε να το μαρινάρετε σε κρασί και λεμόνι.

Βάλτε τα λαχανικά μέσα στο φαγητό

Αντί να φτιάξετε μία συνοδευτική σαλάτα, ενισχύστε το πιάτο σας με λαχανικά μέσα στο κυρίως γεύμα. Έρευνες έδειξαν πως οι άνθρωποι που το κάνουν αυτό, παίρνουν 350 θερμίδες λιγότερο ανά ημέρα!

Πλύντε καλά τα λαχανικά

Τα φυτοφάρμακα βλάπτουν την υγεία αλλά “ρίχνουν” και το μεταβολικό ρυθμό! Τρίψτε λοιπόν τα λαχανικά σας για τουλάχιστον 30'' για να αυξήσετε τις καύσεις σας.

Βγάλτε την πέτσα

Όταν φτιάχνετε κοτόπουλο σούπα ή στην κατσαρόλα, αφαιρέστε την πέτσα για να γλιτώσετε τουλάχιστον 70 θερμίδες και 6 γραμμάρια λιπαρών. Αν όμως το ψήνετε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο κρατήστε την πέτσα για να δώσει γεύση και αφαιρέστε την λίγο πριν το φάτε!

Χρησιμοποιήστε αντικολλητικά τηγάνια 

Ακόμα κι αν χρησιμοποιείτε σπρέι μαγειρικής, προσθέτετε έξτρα θερμίδες. Προτιμήστε ένα αντικολλητικό που θα σας επιτρέψει να μαγειρέψετε χωρίς καθόλου λάδι.   

#συμβουλές #tips #διατροφή #δίαιτα-αδυνάτισμα #απώλεια βάρους