Τι πρέπει να τρώτε μετά τα 40, για να διατηρήσετε το βάρος σας

Ο τρόπος που μεταβολίζουμε τις τροφές αλλάζει με το πέρασμα του χρόνου.

Καθώς μεγαλώνουμε ο βασικός μεταβολικός ρυθμός μειώνεται επειδή χάνουμε μυϊκή μάζα. Ανά δεκαετία “καίμε” περίπου 300 θερμίδες λιγότερο. Άρα τι μπορούμε να κάνουμε για να διατηρήσουμε το βάρος μας;

Εκτός από το να προσέξουμε τη διατροφή και να εντείνουμε τη γυμναστική υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να ελέγξετε το βάρος.

Σολομός

Για να καταφέρει ο οργανισμός να απορροφήσει τις πρωτεΐνες και τα Ω – 3 λιπαρά, κάνει πιο έντονες καύσεις με αποτέλεσμα να καταναλώνει περισσότερες θερμίδες. Επιπλέον, οι πρωτεΐνες μειώνουν το αίσθημα της πείνας και σας κρατούν χορτάτους για περισσότερες ώρες.

Πιπεριές

Η βιταμίνη C είναι ένας από τους σημαντικότερους συμμάχους για απώλεια βάρους. Η πιπεριά περιέχει διπλάσια ποσότητα αυτής της βιταμίνης από αυτή που χρειαζόμαστε ημερησίως.

Τσίλι

Εκτός από τη βιταμίνη C, οι καυτερές πιπεριές περιέχουν καψαϊκίνη, ουσία που βοηθά στην καύση του λίπους, ιδιαίτερα σε αυτό που συγκεντρώνεται στην περιοχή της κοιλιάς. Σε μελέτη που διεξήχθη το 2009, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν συστηματικά τσίλι έχασαν 5 φορές περισσότερο λίπος από τους υπολοίπους.

Γκρέιπφρουτ 

Μελέτη από το πανεπιστήμιο της Αριζόνα έδειξε πως οι εθελοντές πως όσοι έτρωγαν μισό γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα, κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά την περιφέρεια της μέσης που συνδέεται και με καρδιαγγειακά προβλήματα. Γενικότερα, τα τρόφιμα με όξινη δράση, όπως το γκρέιπφρουτ, το λεμόνι ή ο ανανάς, θεωρούνται λιποδιαλυτικά.

Μαρούλι

Γενικά, αν καταναλώνετε πράσινα φυλλώδη λαχανικά μπορείτε να μειώσετε κατά 10% την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων παρέχοντας ταυτόχρονα στον οργανισμό σας την απαραίτητη βιταμίνη Α και Κ, απαραίτητες για την καλή υγεία των οστών.

Μαύρη σοκολάτα

Εκτός του ότι ικανοποιεί την επιθυμία σας για γλυκό, έρευνες έχουν δείξει πως καταναλώνοντας μία μικρή ποσότητα μαύρης σοκολάτας ενεργοποιείται τον μεταβολισμό και βοηθάτε τον οργανισμό να βιώσει το αίσθημα κορεσμού πιο γρήγορα.

#γυναίκα #διατροφή #απώλεια βάρους